**Компания JFE сократила время зарядки батарей в электромобилях до нескольких минут**Солнечные батареи нового типа обещают КПД, сравнимый с бензиновыми ДВСП**самолет на солнечных батареях**кинемо надії на вітер**Поле дзеркальних соняшників **автомобілі сьогоднішнього дня**Запаси нафти закінчуються** В России разрабатывают автомобиль без бинзина**Samsung заинтересовался летающим отелем на водороде **Bloom Energy зробила революцію в області енергетики**Вокруг света на "калькуляторе"**Ультракомпактные солнечые ячейки открыли новые горизонты техники**Китай разрабатывает новый источник энергии - ГОРЮЧИЙ ЛЕД**Honda открыла необычную солнечную водородную заправку**
Енергозбереження
Головна
Мета створення сайту
Енергозбереження в будівництві
Енергозбереження на автотранспорті
Альтернативні джерела енергії
Новітні технології в енергозбереженні
Нафта
Вугілля
Природний газ
Атомна енергетика
Теплові електростанції
Гідроелектростанції
Організаційне управління енерговикористанням
Енергозбереження в побуті
Енергозбереження для школярів
Література
Національний технічний університет України
Інститут енергозбереження та енергоменеджменту
Кафедра автоматизації управління електротехнічними комплексами
 

Шановні користувачі!

Людство підійшло до межі за якою баланс між ноосферою та її енергоспоживанням, тобто виживанням людства, потрібно зберігати за рахунок пошуку та використання відновлювальних та нетрадиційних джерел енергії - Сонця, вітру, енергії океанів, енергії  Землі тощо, у поєднанні із новітніми технологіями в енергозбереженні та енергоспоживанні. 
Енергозбереження - невичерпне «джерело» енергії, де поєднання інтелекту фахівців із впровадженням існуючих та розробкою новітніх технологій, спроможні вирішити основну і глобальну проблему - як і за рахунок чого забезпечити людство енергією та їжею (похідна від енергії).  Світова економіка вже здійснила рішучі кроки у напрямку енергозбереження – починаючи від комп’ютерів, де від продуктивності залежить енергоспоживання процесорів (кількість у світи обчислюється сотнями міліонів), і закінчуючи плавленням металів (основного конструктивного матеріалу людства) та виробництвом гібридних енергозберігаючих авто – елементів престижу та вільного пересування. Для цього Кіотські домовленності жорстко обмежили викиди парникових газів у атмосферу. Енергія на цей час, у загальному сенсі, це не тільки відкриття традиційних джерел енергії - газу,нафти,урану, але і пошук, розробка та використання новітніх технологій енергозбереження!!!
Становище в якому опинилась Україна пов’язано із надбанням Радянського Союзу, де енергозбереженням не опікувалися. Марення із нібито невичерпними ресурсами призвели до побудови гігантських металургійних, хімічних підприємств, житлового господарства з централізованим теплопостачанням, де про енергозбереження не було і мови.
Україна зіткнулась з проблемами енергоспоживання, які у всьому світі вирішуються при об’єднанні організаційно-директивних методів на рівні урядів з використанням новітніх технологій. Виходу у України немає, або приєднання до світових напрямків у технологіях енергозбереження, або традиційні проблеми із споживанням та підвищеною оплатою за перевитрати газу, нафти, бензину, тепла у оселях тощо.
Цей проект розпочато кафедрою автоматизації управління електротехнічними комплексами (АУЕК) Національного технічного університету України для того, щоб ліквідувати прогалини у використанні світових методик енергозбереження в Україні. Основна мета проекту - це розповсюдження інформації про світові енергозберігаючі технології.  Ми намагатимося охопити всі сфери діяльності людства від будівництва до виробництва металів, побудови "розумного"житла та розробки гібридних авто, але тільки цим проблема енергозбереження не вичерпується. Тому, ми запрошуємо до співпраці українських, російських та світових фахівців у цій галузі для вирішення цієї проблеми.
Всі інтелектуали працюють з світовою мережею Internet !  Причини відомі – безмежні обсяги інформації та швидкий пошук, оперативність появлення інформації про нові досягнення та відсутність витрат на друкування паперових копій і як наслідок цього - забруднення оточуючого середовища. Тому,  наші інформаційні матеріали будуть виходити в електронній формі на нашому сайті на будь-якій мові - українській, російській, європейських мовах тому, що енергозбереження це світова проблема і  Україна не може відокремлюватись від цієї проблеми !
Ми сподіваємось, що цей проект буде частиною спільних зусиль які роблять фахівці в енергозбереженні, урядовці та бізнесмени по впровадженню енергозберігаючих технологій, і внаслідок цього Україна остаточно стане на шлях енергозбереження по якому прямують усі розвинуті країни світу !

Вокруг света -- на "калькуляторе"
Ультракомпактные солнечые ячейки открыли новые горизонты техники
Китай разрабатывает новый источник энергии - ГОРЮЧИЙ ЛЕД
Honda открыла необычную солнечную водородную заправку
В России разрабатывают автомобиль без бинзина
Samsung заинтересовался летающим отелем на водороде
Компания JFE сократила время зарядки батарей в электромобилях до нескольких минут
Японская компания JFE Engineering сообщила о разработке технологии сверхбыстрой зарядки аккумуляторов электромобилей
Солнечные батареи нового типа обещают КПД, сравнимый с бензиновыми ДВСПпринципиально новый процесс конвертации солнечного света в электрический ток был открыт и проверен на практике Николасом Мелошем, профессором Стэнфордского университета из солнечной Калифорнии (National Stanford University).
В Швейцарии проведут 24-часовые испытания самолета на солнечных батареях
Новая экспериментальная модель самолета, использующая для полета только энергию солнца, готовится к первому серьезному испытанию.
Компания Bloom Energy официально представила свою разработку Energy Server, способную серьезно повлиять на энергетическую индустрию. Energy Server представляет собой мини-электростанцию, которая использует массив из твердооксидных топливных элементов для преобразования кислорода и практически любого топлива, будь это ископаемое или же переработанный биогаз, в электроэнергию.
БРОСИМ НАДЕЖДЫ НА ВЕТЕР Через десятки лет России потребуется производить на 60% электричества больше, чем сейчас. Но даже то, что мы имеем сегодня, вырабатывается на оборудовании с износом более 70%. Стране как хлеб нужны новые энергетические мощности. Но какие? Сделаем ставку на атом? Будем воздвигать новые плотины?
Поле дзеркальних соняшників
Альтернативна енергетика - це не лише перспективно, але і грандіозно!

Автомобиль сегодняшнего дня напоминает печь из сказки: дымит, грееться, а на оставшейся энергии едет вперед. Изобретатель из Висконсина Инго Валентин знает, как превратить в двиэение всю энергию, не потеряв ни капли.

Запаси нафти закінчуються. Прихильники теорії "пікової здобичі" стверджують, що споживання нафти у світі вже досягло свого максимуму, а за цим йде криза, дифіцит та стрибки цін.
Лінія по збірці FCX Clarity на заводі в Таканезава нагадує швидше наукову лабараторію, ніж автозавод. Багато операцій проводиться в надчистих приміщеннях.

Перше в світі велике вантажне судно, яке використовує сонячну енергію для роботи своїх двигунів,
було спущено на воду в японському місті Кобе. Нове судно носить назву Auriga Leader,
вона створена спільними зусиллями компаній Nippon Yusen KK і Nippon Oil Corp з метою скоротити
викиди діоксиду вуглецю використовуючи сонячну енергію.

В Москві відбувся Міжнародний форум по водневих технологіях для виробництва енергії.
Доповідь доктора хімічних наук В. З. Мордковича створила сенсацію серед всіх учасників форума.
© 2009 Кафедра автоматизації управління електротехнічними комплексами